Door gebruik te maken van ons spaarprogramma kun je sparen voor verschillende producten of kortingen. De producten waarvoor je kunt sparen, kunnen per seizoen verschillen en zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt. Op het spaarprogramma zijn de volgende voorwaarden, naast de reguliere voorwaarden, van toepassing.

Algemeen

Per klantaccount is het mogelijk om punten te sparen. Punten worden alleen verstrekt bij bestellingen die op onze website worden geplaatst. De gespaarde punten worden na het verstrijken van de bedenktijd van het herroepingsrecht aan je klantaccount toegevoegd. De gespaarde punten zullen per order (excl. verzendkosten) naar beneden worden afgerond. De door jou gespaarde punten kun je inwisselen voor de beschikbare spaarproducten in het spaarprogramma tegen het aangegeven aantal punten. Indien bij spaarproducten een onjuist aantal spaarpunten zijn vermeld dan zijn wij gerechtigd om de levering van de spaarproducten te annuleren. In geval van annulering worden de reeds uitgegeven punten weer teruggezet op uw klantaccount.

Inwisselen spaarpunten

Als je een beloning kiest (korting, gratis product of gratis verzendkosten) ontvang je daarvoor een kortingscode. Met deze kortingscode kun je daarna de beloning verzilveren bij een volgende bestelling.

LET OP: je kunt deze kortingscode niet combineren met andere (persoonlijke) kortingscode als je die bezit.

Geldigheidsduur spaarpunten

De geldigheidsduur van de spaarpunten is onbeperkt. De spaarpunten kunnen uitsluitend ingewisseld worden voor spaarproducten. Spaarpunten zijn niet overdraagbaar naar andere klantaccounts en worden nooit verzilverd in Euro’s of andere valuta.

Geldigheidsduur kortingscode van beloningen

Nadat je de spaarpunten inwisselt voor een beloning dan is de ontvangen kortingscode 90 dagen geldig. Daarna vervalt deze kortingscode.

Levering van spaarproducten

Je hebt het recht een spaarproduct te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van het spaarproduct. De kosten voor retourneren van spaarproducten komen voor jouw rekening. Als wij het door jou retour gestuurde spaarproduct in onbeschadigde staat ontvangen, dan krijg je binnen 14 dagen na ontvangst van het spaarproduct de spaarpunten waarvoor je het spaarproduct hebt besteld terug op je klantaccount.

Wij geven geen garantie over de beschikbaarheid van spaarproducten. Indien spaarproducten door jou zijn besteld, maar na de bestelling blijkt dat deze producten niet meer leverbaar zijn, dan krijg je de spaarpunten waarvoor je het spaarproduct hebt besteld terug op je klantaccount.

Aansprakelijkheid

In het geval je het vermoeden hebt dat er een foutieve bij- of afschrijving heeft plaatsgevonden dan ben je verplicht dit schriftelijk bij ons te melden. Wij zullen de melding beoordelen. Bij een gegronde melding behouden wij ons het recht voor om bij- of afschrijvingen ongedaan te maken.

Wijzigingen spaarproducten

Wij behouden ons het recht voor om spaarproducten op ieder moment te verwijderen, te wijzigen of nieuwe spaarproducten toe te voegen. Daarnaast behouden wij ons het recht voor om het benodigd aantal spaarpunten voor een spaarproduct te wijzigen.

Beëindiging deelname

De deelname aan ons spaarprogramma kun je in niet automatisch beëindigen. Met je klantaccount spaar je automatisch mee. We kunnen enkel je klantaccount verwijderen om je deelname te beëindigen. Dat kun je doen door ons daarvan op de hoogte te stellen per e-mail, je spaarpunten zullen dan onherroepelijk komen te vervallen.

In geval van frauduleus handelen, het geven van onvolledige of onjuiste informatie of op andere wijze in strijd handelen met deze voorwaarden, kunnen wij je spaarpunten verwijderen van je klantaccount. Wij hebben het recht om op ieder moment het spaarprogramma te beëindigen, zonder opgaaf van reden. Dit heeft tot gevolg dat alle spaarpunten verloren gaan en er geen spaarproducten meer besteld kunnen worden. Wij zijn in geen geval aansprakelijk voor jouw verloren punten in geval van beëindiging van het spaarprogramma.

Klachten

Indien je niet tevreden bent over de wijze waarop wij het spaarprogramma in jouw situatie hanteren, dan kan je een klacht bij ons indienen door een email te sturen naar: klantenservice@bijenstichting.nl Wij zullen je klacht in behandeling nemen en hier binnen twee weken inhoudelijk op reageren. In het geval je klacht gegrond is, zullen wij ons maximaal inspannen om de reden van de klacht ongedaan te maken.

Privacy

Om dit spaarprogramma te gebruiken verwerken wij persoonsgegevens van jou. Je kan onze privacyverklaring raadplegen via deze link.

Actuele voorwaarden

Deze voorwaarden kunnen eenzijdig door ons worden gewijzigd. De meest actuele voorwaarden kun je op deze pagina vinden.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.


Met uw aankoop steunt u het Bijen Educatiecentrum.
Lees hier meer.


Alle bestellingen worden 1x per week op de donderdag door vrijwilligers verzonden.


Helaas zijn we genoodzaakt om voor België het pakkettarief te hanteren.


 

© 2017 - 2024 Webshop Bijenstichting 'Educatie & Advies' | sitemap | rss